دلیل که ماساژ می‌تواند به درد گردن کمک کند 4

ماساژ گردن یک روش اثبات شده برای بهبود بسیاری از انواع درد گردن و شانه است و اغلب یکی از اولین درمان‌هایی است که مردم در هنگام درد به آن فکر می‌کنند..

ماساژ در واقع می‌تواند درد آن را از بین ببرد.در اینجا چهار راه وجود دارد که ماساژ می‌تواند به انواع مختلف مشکلات ناحیه شانه و گردن کمک کند. . شما می‌توانید ماساژ سوئدی یا ماساژ بافت عمیق را در این مورد انتخاب کنید.

– منجمد‌ کردن گردن و ماساژ درمانی1

در حالیکه سفت و منقبض شدن گردن می‌تواند آزاردهنده باشد، معمولا باعث ایجاد ترس و نگرانی نمی‌شود. اگر سفتی بیش ازحد باشد، اما ممکن است منجر به حس خشک شدگی در شما شود، حرکات شما را محدود کرده و به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی شما تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه ماساژ یکی از بهترین روش‌های جایگزین پزشکی برای درمان گرفتگی گردن است. ثابت شده است که ماساژ باعث بهبود حرکت گردن و کاهش درد می‌شود

– ماساژ اعصاب تحت فشار در گردن2

فشرده شدن و در تنگنا بودن اعصاب به طور معمول بواسطه فشار ناشی از مفاصل، عضلات یا ساختارهای دیگر روی عصب ایجاد می‌شود. تنش و التهاب عضلات ممکن است باعث این فشار شود. اصابت عصب در شبکه عصبی بازویی – واقع در شانه – و یا فتق دیسک در ستون فقرات گردنی می‌تواند هر دو به درد عصب گردن و شانه منجر شود. ماساژ درمانی می‌تواند انتخاب خوبی برای از بین بردن این التهاب باشد و بنابراین کاهش درد و فشار عصب را به همراه دارد.

ماساژ  اعصاب تحت فشار در شانه – 3

مطالعات نشان داده‌اند که ماساژ در کاهش دردهای مزمن شانه تاثیر مثبتی دارد. مشکلات ناشی از اعصاب در کمربند شانه – به طور معمول از دسته عصبی بزرگی به نام شبکه عصبی بازویی- اغلب به عنوان درد در گردن تفسیر می‌شود، که منجر به این باور در شما می‌شود که منشا ناراحتی از گردن است. درمانگر ماساژ شما قادر خواهد بود به شما کمک کند تا منبع درد را ردیابی کنید به طوری که شما می‌توانید به راحتی بفهمید که درد از شانه است یا گردن.

ماساژ سوئدی برای گردن -4

ماساژ سوئدی به منظور افزایش و آرام کردن ماهیچه‌ها و بافت‌ها کار می‌کند و این کار را برای افراد مبتلا به درد بسیار مناسب است. یک آزمایش بهبود قابل توجهی در علایم بیمارانی که ماساژ سوئدی دریافت کرده بودند نشان می دهد. در حالیکه بیماران دریافت‌کننده ماساژ سوئدی توانستند داروهای مرتبط با دردشان را بیشتر نسبت به افرادی که ماساژ دریافت نکرده بودند کاهش دهند